BaZi Business Analyse voor ondernemers

  • Waarop kan ik mij focussen om meer voldoening en energie te halen uit mijn job?
  • Moet ik mij meer focussen op coaching, workshops geven, schrijven, online-business of consultancy om te groeien met mijn bedrijf? Businesscoaches raden me aan om dit allemaal te gaan doen, maar dit voelt voor mij niet juist aan. Ik wil weten waar MIJN groeipotentieel ligt, niet die van de massa.
  • Ik overweeg om ondernemer te worden, maar vraag me af of dit wel de juiste stap is voor mij.
  • In welke expertise ligt mijn grootste groeipotentieel om mijn bedrijf naar het volgende level te brengen?
  • Wie is mijn ideale doelgroep?
  • Ik heb zoveel talenten, waardoor ik vanalles doe, maar welk talent kan ik het beste verder ontplooien om meer gefocust te werken en meer voldoening te halen uit mijn job?

 

Zijn dit vragen waarmee je rondloopt?
Dan kan een BaZi Business Analyse hier helderheid in geven.

Sharon_Vandousselaere_an_sterken_bazi‘De accuraatheid van deze analyse over wie ik ben, mijn sterktes en valkuilen, wat mijn ideale job is, wie mijn ideale klant is en het concrete advies over hoe ik mijn business best verder kan uitbouwen overtrof mijn verwachtingen.

Deze analyse combineert loopbaanbegeleiding met persoonlijke coaching op zo een manier dat je in een paar uur tijd meer weet dan je voor mogelijk houdt.

Dit is een van de sterkste dingen die ik in mijn leven al gevolgd heb!’

Sharon Van Dousselaere – Personal Coach, loopbaanbegeleiding, yogateacher – Inner Glow by Tamepa.

Meer focus, energie en voldoening. 

BaZi is een Oosterse methode van profielanalyse die je inzicht geeft in wie je  bent, wat jouw natuurtalenten zijn, waarop je je kan focussen, waar jouw groeipotentieel ligt en wat jouw sleutels tot succes zijn om meer focus, energie en voldoening te halen uit jouw job.

Het toont eveneens welke valkuilen een rem kunnen vormen op jouw groei en vooruitgang. Eens je je hiervan bewust bent, vormen ze niet langer een rem op jouw groei als ondernemer.

Hoe beter je weet wie je bent en waar jouw kwaliteiten liggen, hoe meer je je hierop kan focussen. Hierdoor wordt je meer succesvol en haal je meer voldoening uit je werk.

Voordelen?

  • Je weet waarop je je kan focussen.
  • Je weet tot wie je je het beste kan richten om te groeien met je bedrijf.
  • Je gaat veel gerichter en concreter te werk.
  • Je verliest geen kostbare tijd en geld aan het uitzoeken wat je het beste kan doen, op welke diensten je je gaat focussen en aan het uitproberen met wie je het liefste samenwerkt.
  • Je krijgt meer energie en voldoening uit wat je doet.
  • Je werk voelt niet meer als werk aan, net omdat je dit doet wat je van nature goed kan. Het kost je geen energie.

Voor wie?  

Je bent een zelfstandige trainer, coach, consultant of dienstverlener die graag bewust en gefocust wil groeien als ondernemer.

  • Je wil je als ondernemer gaan specialiseren en expert worden in jouw vakgebied en je wil weten waar jouw grootste groeipotentieel ligt?
  • Je richt je momenteel op een brede doelgroep, je biedt allerhande diensten aan, je hebt altijd wel opdrachten, maar je merkt dat je redelijk veel inspanningen moet doen om resultaten te behalen en dat je focus zoek is. Je wordt er moe van. Je wil weten wie nu eigenlijk jouw ideale doelgroep is en waarop je je kan focussen om meer voldoening en energie te halen uit jouw job?
  • Je wil weten waarop je je kan gaan focussen om te groeien met jouw bedrijf: coaching, workshops geven, schrijven, online-business, samenwerken, niet samenwerken, consultancy,…
  • Je hebt zoveel talenten, waardoor je vanalles (kan) doet(n), maar welk talent kan je het beste verder ontplooien om meer gefocust te werken en meer voldoening te halen uit jouw job?
  • Je bent net gestart als ondernemer of je overweegt om ondernemer te worden. Voor jou is het nog niet helemaal duidelijk wie je ideale doelgroep is, waar je ware talenten liggen, onder welke vorm je jouw diensten gaat aanbieden en je wilt geen tijd verliezen aan het uitzoeken en uittesten van al deze zaken. Je wilt het meteen goed doen.
  • Vooraleer je gaat werken aan je marketing of investeert in een marketingprogramma wil je weten waar jouw grootste talent ligt, wie jouw ideale doelgroep is en waar jouw grootste groeipotentieel ligt om jouw bedrijf naar het volgende level te brengen zodat je gerichter een dienstenaanbod kan uitwerken, wervende teksten kan schrijven en geen tijd verlies aan vanalles uit te proberen.
  • We stemmen de analyse af op jouw bedrijf en activiteiten.

Door wie?

an-sterken-feng-shui-and-moreDoor An Sterken, Feng Shui & BaZi-experte. Zelf ben ik ondernemer sinds 2006. De eerste jaren deed ik vanalles wat. Van het geven van Feng Shui adviezen tot het geven van massages en workshops allerhande. Met als gevolg dat ik het heel ‘druk’ had, maar geen loon naar werken had en heel moe werd. Ik deed maar wat.

In 2008 startte ik met de studies BaZi. BaZi is complex en leer je niet op enkele weekends of uit boeken. Pas na 7 jaar intensieve BaZi-studies wereldwijd, begreep ik mijn eigen BaZi-kaart ten volle, werd het eindelijk helder waar mijn unieke talenten liggen, waarop ik mij kan focussen om te groeien met mijn bedrijf en waar mijn valkuilen liggen die groei tegenhouden. Elk jaar weet ik precies waarop ik me kan focussen om het meeste resultaten uit mijn inspanningen te halen. En thuis pas ik Feng Shui toe om deze doelen te helpen ondersteunen.

Sindsdien doe ik niet meer ‘vanalles wat’, maar weet ik waarop me te focussen. Ik heb meer energie en meer balans in mijn leven. Nu kom ik elke dag thuis met een glimlach op mijn gezicht en heel veel voldoening. Mijn bedrijf blijft groeien – zonder harde marketingcampagnes te doen, zonder mijn klanten te stalken met veel emails en nieuwsbrieven.

Ik wilde wat ik geleerd had, ook aftoetsen bij anderen om zeker te zijn dat wat ik had geleerd, ook klopte. Gedurende de eerste zeven BaZi-studiejaren kregen mijn klanten gratis bazi-consultaties bij een Feng Shui consultatie. En het klopte. Ongelooflijk hoe accuraat de analyses waren.

Pas na zeven jaar studies en de kennis aftoetsen bij mijn klanten, begon ik BaZi-consultaties aan mijn klanten aan te bieden als betaalde dienstverlening.

 

  • Wil je ook weten waar jouw natuurtalenten liggen en waarop je je kan focussen om te groeien met je bedrijf?
  • Wil je meer energie en voldoening halen uit wat je doet?
  • Heb je geen zin om zelf eerst jaren te investeren in BaZi-studies?

Integreer een BAZi-profielanalyse in jouw businessmodel om meer focus, meer succes en voldoening te halen uit wat je écht graag doet.

Basic BaZi Business Analyse

Is inclusief:

  • Verkorte BaZi Business Profielanalyse
  • Analyse van de invloed van de jaarlijkse energie op jou en op jouw bedrijf (*).
  • Time-line voor een jaar (**).
  • Een rapport met jouw kernkwaliteiten, talenten en mogelijke valkuilen die jouw groei kunnen afremmen.
  • Jouw persoonlijke succesdagen voor een jaar in één overzicht (t.w.v. 197 €).
  • Digitale opname van de analyse.
  • Duurt ongeveer 50 minuten.
  • Opvolgsessie na een maand van 30 minuten via Skype.

Full BaZi Business Analyse

Is inclusief:

  • Uitgebreide BaZi Business profielanalyse
  • Analyse van de invloed van de jaarlijkse energie op jou en op jouw bedrijf (*).
  • Time-line voor een jaar (**).
  • Een rapport met jouw kernkwaliteiten, talenten en mogelijke valkuilen die jouw groei kunnen afremmen.
  • Jouw persoonlijke succesdagen voor een jaar in één overzicht (t.w.v. 197 €).
  • Digitale opname van de analyse.
  • Duurt ongeveer 1,5 uur.
  • Opvolgsessie na een maand van 30 minuten via Skype.
  • (*) Analyse van de invloed van de jaarlijkse energie op jou en op jouw bedrijf: we zoomen in op het komende jaar: Waar liggen jouw opportuniteiten en kansen het komende jaar? Hoe kan je anticiperen op mogelijke uitdagingen het komende jaar? Hoe bereid je je het beste voor voor het komende jaar? Waarop kan je je het beste focussen om het maximum uit het komende jaar te halen?
  • (**) Time-line voor een jaar: welke maanden zijn goed om te zaaien, te oogsten, met vakantie te gaan (zonder opportuniteiten te verliezen), te werken aan je bedrijf, workshops te geven, te netwerken, promotie te voeren, je boek te schrijven, etc? Een goede planning en focus zijn cruciaal wanneer je onderneemt.

Jouw investering voor een Basic BaZi Business Analyse?

  • 260 euro (excl. btw).(Komt niet in aanmerking voor de KMO-Portefeuille)

 

 

Jouw investering voor een Full BaZi Business Analyse?

  • 997 euro (excl. btw)

KMO-P_logo_klein(Komt in aanmerking voor de KMO-Portefeuille. Klik hier om na te gaan of jouw onderneming hiervoor in aanmerking komt. Erkenningsnummer An Sterken: DV.A220518).

Wat is het beste voor mij? Een Basic of een Full analyse?

  • Een Basic BaZi Business Analyse is ideaal voor jou wanneer je:
    • Een startende ondernemer bent en het voor jou nog niet helemaal duidelijk is wie jouw doelgroep is, onder welke vorm je je diensten zal aanbieden, wanneer je (nog) geen diensten/website hebt, wanneer je voor een carrièreswitch staat, of je wil veranderen van richting/job maar voor jou is het nog niet helemaal duidelijk wat je wil gaan doen.
    • Overweegt om ondernemer te worden.
    • Een BAZi persoonlijke update-sessie wil voor het komende jaar.
  • Een Full BaZi Business Analyse is ideaal voor jou wanneer je al enige tijd bezig bent als ondernemer en  al een dienstenpakket hebt dat je aanbiedt. Je bent klaar om met je bedrijf naar de next level te gaan en je hebt nood aan een concreet stappenplan, ‘what’s next’, aanpak, bevestiging,….

Wens je ook een Basic BaZi Business Analyse?

Klik dan op onderstaande bestelknop. Na betaling krijg je toegang tot mijn agenda en kan je meteen jouw afspraak inplannen op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt (reken op enkele weken wachttijd).

 

Ja, ik wil graag een Basic BaZi Business Analyse.

 

Wens je ook een persoonlijke Full BaZi Business Analyse?

Klik dan op onderstaande bestelknop. Na registratie krijg je toegang tot mijn agenda en kan je meteen jouw afspraak inplannen op een tijdstip dat voor jou het beste uitkomt (reken op enkele weken wachttijd).

Ja, ik wil graag een Full BaZi Business analyse en maak GEEN gebruik van de KMO-portefeuille.
Ja, ik wil graag een Full BaZi Business analyse en maak hierbij gebruik van de KMO-portefeuille.

Wat hebben we nodig voor een BaZi Business Analyse?

Jouw geboortejaar, -maand, -dag en -uur (Ken je jouw geboorteuur niet? Dan kan je deze makkelijk opvragen op de Burgerlijke Stand van jouw gemeente).

 

Veel gestelde vragen:

  • Ik heb de cursus BaZi-Karakteranalyse gevolgd en heb hierbij nog enkele vragen. Kan ik deze stellen tijdens de BaZi Business Analyse? Tijdens de analyse wordt geen technische uitleg gegeven. Maw. uitleg over ‘clashes’, ‘Death & Emptiness’, de Vijf Elementen, etc. wordt niet gegeven. We focussen ons op de analyse, niet op de technische aspecten.
  • Vragen over overleden personen, over verloren voorwerpen, of je relatie zal blijven duren, of je partner trouw is, of je moet verhuizen, of je moet veranderen van job, of je je ontslag zal krijgen, of je nu beter bakker of banketbakker wordt, wanneer je dood gaat, enz… kan ik niet beantwoorden.

Disclaimer

Een BaZi Business Analyse is geen toekomstvoorspelling. An Sterken is geen medium, kaartlegster of helderziende. Concreet betekent dit dat ze niet jouw gedachten kan lezen, informatie channelt, spreekt met geesten, engelen, gidsen, etc.

Tijdens een Bazi-analyse bekijken we waar jouw talenten en opportuniteiten liggen en waarop je je kan focussen.

We kunnen niet veranderen wie je bent. Ook je lot kan je niet veranderen. Wat je al dan niet doet met de info van de BaZi-analyse is volledig jouw eigen keuze. Een BaZi-analyse toont jou het potentieel en mogelijkheden om meer voldoening uit je leven te halen. Het garandeert je niet een positief resultaat naar de toekomst toe als je zelf geen actie en initiatief neemt. Je bent zelf volledig verantwoordelijk voor de interpretatie van het aan jou gegeven advies en om zelf de nodige inspanningen te leveren indien je jouw potentieel en doelen wenst te bereiken.

Een Bazi-analyse is in geen enkel geval een vervanging voor professioneel financieel, medisch of legaal advies. In het geval je medische, financiële of legale issues hebt, raadpleeg een dokter, financieel adviseur, een advocaat of een andere specialist ter zake om jou verder te helpen.

An Sterken is niet verantwoordelijk en geeft geen garanties van welke aard dan ook met betrekking tot de inhoud van de gegeven informatie en aanvaardt geen aansprakelijkheid van welke aard dan ook voor verlies of schade veroorzaakt of waarvan wordt beweerd dat deze direct of indirect worden veroorzaakt door het gebruik van de informatie van een BaZi-analyse.

 

Privacy
Privacy is belangrijk voor ons. Jouw privacy is bij ons gewaarborgd. Alle informatie wordt met discretie behandeld.